Exclusiv | Romania U21 se califica la Campionatul European cu un gol din offside. Specialistii n-au sesizat…

Romania U21  1-1  Danemarca U21

Din capul locului spunem ca ne bucuram sincer pentru calificarea Nationalei U21 la Campionatul European de fotbal. Este meritul sportivilor si poate ca este cadoul lor pentru o Romanie aflata pe marginea prapastiei sportive.

N-o sa comentam prea mult jocul prestat de tinerii lui Adrian Mutu. Majoritatea publicatiilor sportive, ba chiar si cele non-sportive, au analizat partida si prestatia lui Ianis Hagi si compania.

N-o sa spunem nimic despre ultimele 10 minute ale meciului de teama ca echipa similara a Belgiei ar putea depune memoriu la UEFA. De fapt, nici nu ne e teama, doar merge Razvanel acolo, da cu pumnul in masa, si anunta ca ploconul cu zacusca taraneasca si tuica de pruna le-a lasat la receptie, impreuna cu pantofii din dotare.

Nici despre lovitura de pedeapsa pentru danezi, vazuta doar de centralul partidei.
Tot gruzinul l-a pedepsit cu nuielusa si l-a pus la coltul rosu pe-un danez. Nici nu mai conteaza care…

O sa vorbim de o faza, extrem de importanta, si anume golul calificarii la Campionatul European!

Partida Romania U21 – Danemarca U21 a fost disecata pe toate partile de toata media romanesca si de toti chibitii de serviciu din Cismigiu.
Ei bine, nimeni nu a semnalat un lucru extrem de interesant – Golul Nationalei U21, marcat de Costache in minutul 72, a fost precedat de un offside de 1 metru!
De 1 metru!!!

Ca brigada de arbitri a fost sub asteptarile Ligii a 3-a, am observat cu totii.
Ne asteptam totusi ca analistii sa descopere pozitia de offside in care se afla Ianis Hagi in momentul sutului lui Costache, sut blocat in prima faza de danezi, chiar in careulul mic.

Dupa cum se observa in captura de mai sus, in momentul sutului lui Costache, Ianis Hagi se afla in afara terenului, la fel si un jucator danez. Portarul oaspetilor se afla la un metru in interiorul terenului. Dupa blocaj, deci nu pasa de la adversar, mingea ajunge din nou la Ianis Hagi care se afla intr-o evidenta pozitie de offside(!!!).
Dupa preluarea mingii, Hagi paseaza in centru la Olaru care suteaza in bara, mingea ajunge la Morutan care centreaza perfect pentru acelasi Costache, care inscrie golul calificarii.

Ce spun Legile jocului de fotbal?

“Un jucator atacant poate pasi sau poate sta in afara terenului de joc pentru a nu fi implicat activ la joc. Daca jucatorul reintra pe la linia portii si se implica activ in joc inainte de prima oprire a jocului sau inainte ca echipa in aparare sa fi jucat mingea spre linia mediana si aceasta sa fie in afara suprafetei de pedeapsa, se va considera ca jucatorul este pozitionat pe linia de poarta atunci cand se analizeaza o situatie de offside”

Sa ne bucuram de fotbal, sa ne bucuram de calificare, dar sa nu uitam ca mergem la urmatorul Campionat European gratie unui gol inscris in urma unei pozitii clare de offside!

Pentru conformitate inseram rezumatul partidei, rezumat oferit de canalul Youtube al FR Fotbal.
Faza se intampla de la minutul 3.18.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *